Jak oslovit své klienty a odbornou porotu? Tipy pro soutěžící.

Kdo ze soutěžících makléřů by se nechtěl umístit v žebříčku hlasování na předních pozicích? Proto přinášíme několik tipů, jak zvýšit svoji šanci v soutěži. Dejte o sobě vědět svým klientům, blýskněte se před odbornou porotou.

Každý účastník soutěže Realiťák roku má možnost upravit si svou osobní soutěžní vizitku na Reality.iDNES.cz. Zde můžete uvést doplňující informace o vás. Například proč jste se vydali na dráhu makléře, jaké jsou vaše největší úspěchy a motivace apod.

Dalším důležitým předpokladem pro správné započtení vašich hlasů je přiřazení do správného okresu působnosti. Pokud tak neučiníte, vaše hlasy se budou počítat pouze na celorepublikové bázi, přicházíte tak o možnost zvítězit ve své regionu, kde máte nejsilnější klientskou základnu.

Celý proces lze udělat pouze v administraci na Reality.iDNES.cz. Informace nelze importovat přes žádný realitní software. Úpravu vizitky učiníte po přihlášení do osobního účtu makléře. V sekci Nastavení najdete podkategorii Obecné nastavení, zde si pak už velmi jednoduše zvolíte Okres a upravíte informace o vás v kolonce Popis.

Okres lze nastavit pouze jednou! Nelze následně měnit, proto si dobře zkontrolujte, zda jste se přiřadili správně.

Nemůžete-li se do účtu dostat, vyplňte svůj region ve formuláři, který je dostupný zde.

Posledním tipem jak dát o sobě vědět svým klientům a zároveň velmi důležitým kritériem pro hodnocení odborné poroty je nahrání videomedailonku. V rámci soutěže si makléřky a makléři mají možnost natočit vlastní "promo medailonky", které budou představovat jejich osobu, práci, proč dělají co dělají, kde pracují, jak dlouho pracují a třeba pro by měli zvítězit právě oni.

Videa budou následně zveřejněna na Youtube a Facebooku soutěže a budou také součástí profilu makléře na stránkách "realiťáka. Více informací a možnost nahrát medalilonek zde.

Máme pro vás vizitku k tisku a logo do podpisu vašeho e-mailu. E-mailový podpis doporučujeme směřovat na osobní vizitku na Reality.iDNES.cz, odkud mohou vaši klienti hlasovat. Pokud používáte Gmail, je třeba vložit do podpisu tento odkaz.