11.8.2021 13:52

Pomáháme plnit sny o bydlení - 9. díl

Pomáháme plnit sny o bydlení - 9. díl

Do dalšího dílu našeho pořadu určeného pro širokou veřejnost přijala pozvání Monika Klobusovská MADĚROVÁ z realitní kanceláře RE/MAX Zlatý domov. Společně jsem se bavily na téma: " Jak správně inzerovat nemovitosti".

PODCAST:

Další díly sledujte ZDE 

Kompletní přepis rozhovoru pořadu Pomáháme plnit sny o bydlení -  "Jak správně inzerovat" s Monikou Maděrovou, který moderovala Monika Lukášová, ředitelka projektu Realiťák roku. Celý seriál pro vás chystá pravidelně projekt Realiťák roku, který pořádají Reality.iDNES.cz:

Dobrý den, dámy a pánové, vítáme vás při sledování dalšího dílu našeho pořadu určeného pro širokou veřejnost s názvem Pomáháme plnit sny o bydlení. Pravidelně se potkáváme, seznamujeme se s jednotlivými fázemi realitního obchodu. A společně s našimi top makléři projektu Realiťák roku se snažíme být jakýmisi rádci, pomocníky na cestě za vaším novým vysněným bydlením. Dnes moje pozvání přijala Monika Maděrová z realitní společnosti RE/MAX Zlatý domov. Dobrý den, Moniko.

Dobrý den.

A budeme se bavit na téma, jak nemovitost inzerovat, jak jí prezentovat. V minulých dílech, pokud jste se dívali, jsme nemovitost připravovali po právní stránce, učili jsme se, jak správně fotit, jak natočit hezká videa, spousta dalších věcí samozřejmě. Zdá se teda, že nemovitost bysme mohli mít připravenou a je část jí vypustit do světa, jí ukázat těm potenciálním zájemcům, klientům. Moniko, jak na to, jaký máme možnosti?

Tak v dnešní době těch možností je opravdu velké množství. Dříve to bylo tak, že člověk mohl dát možná inzerát do novin a pak přišly nějaké realitní servery. Dneska kromě realitních serverů, který teda v podstatě dominují stále, tak máme možnosti ještě inzerovat na sociálních sítích a máme možnost na nemovitost dát plachtu, máme možnost inzerovat na YouTube s videem, nebo v podstatě na Seznamu, na Skliku, máme v podstatě možnost udělat dům otevřených dveří, kdy my vlastně sezveme veškeré případné zájemce na to, aby se na tu nemovitost nezávazně přišli podívat. A z dalších možností potom ještě mě napadá třeba letáčková kampaň...

Letáčková kampaň, jasně, a mě možná napadá ještě jedna, co bych udělala možná já, kdybych se do čehokoliv vrhla, oslovila bych možná svoje známé. Tím bych možná začala.

To je určitě úplnej základ, ale pozor, ne vždy, a já mám většinou zkušenost, že ti známí nejsou ochotní za tu nemovitost zaplatit nejlepší cenu. Takže bych se určitě v tom inzerovaní tý nemovitosti jenom neobracela na ty známé, protože častokrát mám zkušenost, že lidé to řeknu mezi známými a hned najdou kupujícího, ale nezjistí, jestli opravdu ta cena, kterou, se kterou, o který se domluvili s tím známým, je ta nejlepší. A několikrát už se mi stalo, že prostě přišli klienti, kteří měli možnost prodat v podstatě někomu ze svého okolí, ale přišli se ještě třeba zeptat na to, jestli v podstatě náhodou třeba nemáme někoho lepšího, protože ten známý třeba neměl tak dobré financování, nebo neměl to ještě v podstatě jakoby vyřešené a nakonec jsme prodali skoro třeba za cenu o 20, 30 % vyšší, než oni byli domluvení mezi známými. Častokrát v dnešní době opravdu lidé jsou překvapení, za jakou cenu se dá ta nemovitost prodat.

Takže tahle ta varianta není ideální.

Neříkám, není ideální, ale určitě bych jako vlastně se neobracela jenom na tuhle tu jednu nejzákladnější a nejjednodušší variantu.

Když se podíváme na ty realitní servery, jaký vlastně jsou dneska ty realitní servery, jak máme možnosti, kolik jich je, na jakých byste doporučila, protože je jich hodně, jsou mezi nimi velký rozdíly a určitě ne na každém ta inzerce je efektivní.

Určitě těch realitních serverů je neskutečný množství. Někde jsem snad viděla číslo i 100, že některé jako společnosti nabízely, že budou inzerovat na 100 serverech.

Na 100 serverech.

Já si jako nedovedu představit, že prostě inzerovat na serveru, kde je návštěvnost prostě, já nevím, nějakých 300 lidí, by mohlo mít nějakej efekt, jo, protože ti lidé stejně dneska, ta nabídka je v podstatě poměrně omezená, ale stejně koukají na ty největší servery, protože ve chvíli, kdy vy jedete hledat nemovitost, tak co vás napadne, v podstatě jako jít na realitní server tím, o kterým v podstatě vědí, jo, nebudou zadávat do vyhledávače hledám dům v Praze, jo, ale půjdou v podstatě přímo na ten daný realitní server, kde začnou v podstatě vyhledávat.

Když bychom se bavili, konkrétně, tak jaký realitní servery vy byste opravdu doporučila?

Tak určitě ty v podstatě 2 největší v České republice, což jsou sReality a Reality iDnes. A pak ještě máme poměrně dobrou zkušenost se servery, které jsou zaměřené víc jakoby lokálně, třeba Severočeské reality, jo, které tam velmi dobře fungují pronájmy.

Teď mě napadá, je lepší, když si teda vyberou nějaký ten realitní server, je lepší inzerovat jenom na jednom, věřit tomu, že ta cílovka potom, anebo na více, dát to na 3, na 4, na 5.

Určitě bych jako se neobracela jenom na ten jeden ale třeba inzerát inzerovala na 3 alespoň serverech s tím, že většinou v podstatě jako určitě bych vybrala ty největší, nebo já alespoň vybírám  vždycky ty největší.

Tam jsem se chtěla zeptat dál, protože samozřejmě vím, že jsou i realitní servery, který jsou zdarma, anebo ten poplatek je výrazně jinde, nežli na těch větších. Takže vaše zkušenost, nebo vaše doporučení inzerovat na více levnějších nebo těch zdarma, nebo se radši vybrat ty, zmiňovala jste 2 největší, plus třeba další 2 a investovat peníze tady na tu stranu?

Určitě bych investovala do těch serverů, které jsou placené, protože v podstatě oni investují do reklamy tím, že oni mají příjem vlastně z toho, z té inzerce, tak mohou investovat do reklamy a tím pádem v podstatě mají větší návštěvnost než všechny ostatní a o tý návštěvnosti v podstatě to je, protože když v podstatě budete mít inzerát, na který se nikdo nepodívá, tak je úplně jedno, jestli ho máte zadarmo, nebo jestli ho platíte, ale prostě ten inzerát je k ničemu. A pak je potřeba opravdu jako si rozmyslet, pokud si dávám inzerát na několik serverů, tak jestli jsem vůbec schopen všechny ty servery nějakým způsobem jako obhospodařovat, protože ten inzerát v čase se může měnit a pak velmi blbě vypadá, pokud prostě něco změním na jednom serveru a ostatním to nezměním, pokud třeba udělám úpravu ceny, tak prostě jako se to musí upravit na všech, jo, což častokrát potom, když vidím někde inzeráty, který si třeba lidé dávají sami, tak prostě tam, 3 inzeráty a každý je v podstatě jinej, s jinými fotkami, jednou to dávali před 3 měsícema a jsou tam fotky ze zimy, pak to dávali v podstatě později na nějaký novější a tam už prostě jsou třeba letní.

Teď mě napadá otázka, samozřejmě, jestli tu nemovitost asi můžu jako na ty realitní servery dát sama, vím, že můžu inzerovat jako soukromá osoba. Ale když se obrátím na realitního makléře, tak tu inzerci mi zajistíte v rámci provize, nebo podle toho třeba, na čem se domluvíme, na kolika serverech právě budete inzerovat, jaký typ nemovitosti to je, tak mě to bude stát něco navíc?

Ta inzerce je vždycky v rámci provize. My u nás v kanceláři máme veškeré služby, které jsou v podstatě, které se vůbec dají ohledně toho prodeje zajistit, tak máme vždycky zahrnutý v provizi a nikdy to není tak, že bychom se domluvili, ano, budeme dělat to to to to to a provize bude taková a taková. My vždycky prostě nastavíme to, jak by se ta jakoby nemovitost měla inzerovat minimálně a pak v podstatě na to je v podstatě nastavená ta provize, ale jakoby neděláme kompromisy, protože pokud já v podstatě udělám nějakej marketingovej plán o tom, jak máme tu nemovitost inzerovat, nabízet, v podstatě máme prezentovat, tak nemůžu potom říct, no, tak prostě, když jako nechcete tady, abysme to vyfotili s profesionálním fotografem, tak to teda budete mít o 10 000 levnější, ale prostě jako, jo...

Takhle to nefunguje.

Takhle to nefunguje. Jako architekt vám taky neřekne jako, no, tak, když vám ten dům neudělám tak hezkej, tak budete platit míň.

Dobře, dobře dobře, takže realitní server jsme si vybrali. Teď ten samotný inzerát, co by měl obsahovat, na co bych si měla dát pozor, aby to vlastně zaujalo. A teď zase pak ještě další otázka. Když mi tu inzerci zajišťujete, tak i tuhle tu věc mi uděláte, nebo ode mě budete chtít pěkně ve Wordu poslaný popis nemovitosti, hezky textík vyznačený.

Já si vždycky inzeráty píšu sama, ale samozřejmě, protože v té nemovitosti nežiju a neznám jí tak dobře třeba jako ten majitel, tak už při úvodní schůzce s majitelem se ho vlastně vyptám na to, jaký třeba vidí nejsilnější stránky té nemovitosti, ale musím říct, že hodně často se setkávám s tím, že ti majitelé prostě vidí jako silnou stránku něco, co třeba pro ostatní až tak jako úplně důležité není a že častokrát prostě si tu nemovitost projdu a vidím tam věci, které vím, že třeba by ostatní lidé mohli ocenit. Což je velkej benefity toho, když si třeba člověk píše inzerát sám, tak je dobrý tam mít ještě třeba alespoň jako další osobu, který to se mnou zkonzultuje, protože ne vždy to moje vnímání je vždycky jako to jediné správné, ale mezi lidma může to...

Za prvý, ty emoce hrajou obrovskou roli, že jo, a člověk, který k tomu má citovou vazbu, to vnímá zkresleně, jiným pohledem.

Přesně tak, jo, častokrát v podstatě majitelé nám tam popisujou, jak tam mají nádhernou kuchyň, protože v podstatě oni si jí přesně takhle jakoby vybrali, vysnili, ale já vidím, že ta kuchyni už prostě třeba neodpovídá úplně třeba těm moderním trendům a pokud v podstatě se do toho inzerátu napíše, že tam je prostě nádherná kuchyň...

A dá se jako úvodní fotka vybydlený kuchyně...

Kuchyň, která byla prostě moderní před 30 lety, tak prostě ten inzerát nezaujme tolik, jako když tam třeba prostě bude zdůrazněný něco, co ten majitel bere jako samozřejmost, vůbec to ani nevnímá, ale pro někoho, kdo třeba to ve svém bydlení nemá, například krásná zahrada, nádhernej výhled, jo, nebo v podstatě klid, a tak, tak to v podstatě můžeme být mnohem větší lákadlo, než třeba kuchyň, kterou si ten člověk jako předělá, protože nejspíš třeba tu nemovitost budou kupovat mladí lidé, kteří už budou mít úplně jinej vkus, než třeba starším babička.

Teď mě ještě napadá, že asi důležitý by mohlo být výběr fotografie, která se zobrazuje v té hromadě těch inzerátů, když člověk na to kouká okem.

Určitě. Já jsem jeden čas i dělala v podstatě takoivý jako průzkum, kdy jsem si u těch nemovitostí ty úvodní fotografie měnila.

Aha, to je zajímavý.

Podle toho v podstatě jsem potom vyhodnocovala, co je jako nejzajímavější...

A co vychází nejzajímavější - kuchyň, obejvák, anebo ten výhled?

A tak je to jako rozdílný u každý nemovitosti, protože někdy ta kuchyni opravdu tak jako, že na vás jakoby dýchen a dýchne na vás luxus a to už potom prostě přesně vím, když do tý nemovitosti přijdu, že tady prostě to bude ta kuchyň, jo, ale někdy to je opravdu přesně, kuchyň je sice jako novější, ale už to není úplně ta moderní kuchyň, kterou by si třeba dneska v podstatě vybrali mladí lidé a tak, tak tam je potom určitě lepší třeba zahrada, jo, nebo, nebo v podstatě třeba koupelna může být pěkná, jo, takže častokrát v podstatě i pohled na dům, jo, protože hodně často lidé prostě vyhledávají podle toho domu zvenku, jak vypadá.

A jsou nějaké typy nebo rady za vás, na co si dát pozor, aby se ta nemovitost správně vyhledávala, chybují v něčem lidi při tom zadávání?

Velmi často se v podstatě dělají chyby ve velikostech té dané nemovitosti, jo, protože bohužel není nikde prostě přesně specifikované, co se do té plochy třeba domu všechno započítává, proto v podstatě někdo tam uvádí plochu, včetně garáže, která v podstatě je třeba úplně mimo dům, někdo tam v podstatě napočítá plochu sklepu, někdo tam tu plochu toho sklepu nenapočítá. A pak v podstatě, jako když lidé hledají dům, který má třeba v podstatě, já nevím, 150 m² velikost a najdou tam dům, který má 350, tak už jako ho třeba ani jako neprohlédnou, protože prostě, nebo ježíšmarjá, takovouhle obrovskou haciendu, tu my jako nepotřebujeme.

Kdo to bude uklízet.

Ale pak, když by se zjistilo, že do toho je v podstatě započítaná garáž, nějakej domek na nářadí, a tak, ono sice to vypadá jako pěkně, že tam je malinká cena na metr čtvereční, jo, ale zase to může prostě odradit některé lidi, kteří hledají prostě klasické rodinné bydlení.

Vím, že na některých realitních serverech je samozřejmě možnost objednat nějaké příplatkové služby. Vyplatí se to případně asi pro jaké typy nemovitostí?

Určitě. Ve chvíli, kdy vyinzerujou nějakou nemovitost, tak je potřeba sledovat, jakým způsobem v podstatě se zobrazuje, takže když vidím, že už v podstatě při zadání ta nemovitost se zobrazí na nějaký třetí stránce, tak tam samozřejmě častokrát ti lidé už ani jako nedojdou a tam je na místě opravdu v podstatě zaplatit si to, aby se ten inzerát vytopoval, aby se dostal zase zpátky nahoru. Naopak v podstatě u nemovitostí, kde není tak velká nabídka, třeba i v menších městech, kde celkově je prostě 6 bytů, tak si myslím, že nemá úplně jako cenu investovat do nějakýho topování, protože jestli se dostanu z šestýho místa na první, nebo jsem v podstatě na šestým místě, to stejně prostě ty lidi projdou.

Jak často, případně topovat nebo hopovat?

No, je to ideálně prostě sledovat, na jakým tom místě v podstatě jsem. Pokud se za jeden den dostanou na třetí stránku, no, tak je ideální topovat každý den. Ale pokud v podstatě vidím, že prostě za den klesnu o 3 pozice, no, tak je zbytečné topovat, vždycky je prostě opravdu si potřeba tyhle ty věci všechny jako promyslet.

Dnešní doba, sociální sítě, trend dnešní doby. Máte s tím zkušenosti. Jaká je odezva tady z těch médií?

Tak určitě v podstatě jako na sociálních sítích je dobrá inzerovat. Každopádně člověk se musí připravit na to, že nebude mít pouze pozitivní ohlasy, protože sociální sítě dneska jsou, bych řekla, takovým nárazníkem pro všechny, kteří se chtějí pohádat. A ve chvíli, kdy vy tam inzerujete nějakej inzerát, tak polovina těch příspěvků je o tom, že je to předražený a že v podstatě takováhle kuča a tak, ale člověk by se s tím neměl nechat úplně rozhodit, protože to jsou stejní lidé, kteří častokrát v podstatě nikdy nic nekoupí, protože mají prostě ještě představu, že před 10 lety, že se prostě byty prodávaly za půl milionu a teďka prostě se nedokážou srovnat s tím, že ta cena je úplně někde jinde, jo, ale může to samozřejmě prostě přinést toho kupujícího.

A stalo se vám osobně, že jste prodala nebo pronajala nějakou nemovitost na základě inzerce ze sociální sítě, nebo používáte tuhle tu formu prezentace?

Používám tuhle vlastně prezentaci u nemovitostí, kde je o ně poměrně velký zájem a kde vlastně se snažíme nabrat co největší množství zájemců, protože třeba plánujeme, že by mohlo dojít k nějakýmu navýšení ceny díky aukci.

Aha.

Takže teď si nejsem úplně jistá, jestli třeba jakoby ten kupující daný tý nemovitosti byl přímo z těch sociálních sítí, protože v podstatě jsme tam třeba v podstatě právě dělali, dělali aukci a vlastně vyhrál to ten, kdo nabídl nejlepší podmínky majiteli, není to vždycky jako o ceně, ale je to o nejlepších podmínkách, může to být častokrát lepší financování.

Super. Na začátku jste zmiňovala prohlídkový dny. Hodí se pro každý typ nemovitosti, děláte je, jakou s tím máte zkušenost, co byste doporučila?

Tak určitě ve chvíli, kdy vyinzerují inzerát a vidím, že třeba do 2 dnů mi volá větší množství zájemců, tak už vlastně všechny ty prohlídky situuji tak, aby byly vlastně v jeden den, aby probíhaly za sebou. Je to za prvé z psychologického hlediska. Lidé častokrát v podstatě se chovají, nechci říct jako stádo, ale svým způsobem prostě, když vidí, že ostatní o to mají také zájem, tak je to utvrdí v tom jejich...

A tom jejich výběru.

Tak, přesně tak, jo, jako vybrali jsme si dobře, protože podívej se...

Podívej se, ty davy.

Přesně tak. Ve chvíli, kdy zase jdou na nemovitost, kde třeba je inzerovaná 2 měsíce a nikdo jí nekoupil, tak tak vlastně oni potřebují častokrát i třeba jako víc přesvědčovat, protože...

Ten psychologický efekt na to prostě funguje.

Tak, tak, takže já se snažím, aby ty prohlídky byly vlastně za sebou, aby proběhly v jeden den. Je to i dobré pro majitele, protože já většinu těch prohlídek ty majitele jakoby nepreferuji, já jen jsem radši, když tam ti majitelé nejsou.

O tom jsme se bavili v předchozích dílech, protože pro mě představa, že prodávám svůj byt a teď mi tam jako každý den někdo chodí, každý večer...

A prostě už jenom i jako pro psychiku, psychiku toho majitele. Ve chvíli, kdy vy tam v tom domě třeba, nebo v bytě něco budujete a pak vám tam chodí lidi a říkají, ježišmarja, tady to je hrozný, anebo, anebo i ti zájemci prostě potom nejsou tak otevření, že oni to projdou, nic třeba ani jako neřeknou, vy nezjistíte, jak se jim ta nemovitost líbí, protože oni se snaží hrát v podstatě před tím majitelem, aby ho jako neurazili, že jo, a tak.

Rozumím, majitel je prostě ruší element.

A já potom nemám tu zpětnou vazbu ze strany těch zájemců. Takže já i pro ty majitele se snažím vždycky jako domlouvat tu prohlídku na ten jeden den, pokud je těch povídek více, tak na jeden den, aby ten majitel prostě si uklidil, jo, jednou, protože když mu tam budu chodit 3× za týden, tak za chvilku z toho budete otrávený, že jako už nebude uklízet tak pěkně jako na začátku.

Tak jo. To jsme se celou dobu bavily v podstatě z pohledu toho prodávajícího člověka, který by tu svojí nemovitost chtěl vypustit do světa. A když se podíváme obráceně ze strany klienta, ze strany kupujícího. Kde hledat tu nemovitost správně, kde jich najdu nejvíc. Pamatuju si ještě ze svých mladých let, před pár lety to možná bylo, koupila se Anonce, koupili se nějaký noviny a tam se prostě prošla rubrika a šup. Dneska asi tohle to už je dávno za zenitem.

Je. Já si myslím, že dneska už asi jako v těch novinách téměř nikdo neinzeruje. Možná ještě jako třeba starší lidé, kteří v podstatě by se možná rozhodli jako prodávat si sami, ale bohužel ti většinou jsou potom takovým tím lákadlem pro ne úplně zcela jako lidi, který by jim chtěli udělat dobře, abych to takhle řekla, takže pak se prostě na ně lepí i třeba nějaký jako lidi, kteří by chtěli ten byt vykoupit a chtějí jim nabídnout co nejnižší cenu, takže já už v dnešní době bych...

Nějaký spekulanti.

Tak.

Shodneme na tom, že dneska realitní servery, je jich několik, tam si najdu tu vysněnou nemovitost, našla jsem jí, pošlu si poptávku, nebo vůbec, vyplatí se si poslat poptávku nebo rovnou zvednout telefon a telefonovat, když tu poptávku vyplním, mám čekat. Je standard, že realitní makléř se mi ozve.

Já osobně bych určitě poslala poptávku, kord pokud v podstatě tu nemovitost vyhledám třeba večer nebo, já nevím, v 7 hodin odpoledne. Mně se občas stává, že třeba volají lidé i v 9 hodin večer, ale to už prostě občas někdy ani nezvedám, protože mi to nepřijde úplně jako košer, ale, takže určitě poslat poptávku a druhý den bych určitě volala.

Nečekala bych.

Nečekala bych. Je to potom i výhoda, že ten v podstatě makléř má na mě kontakty už jakoby z té poptávky a k tomu ještě v podstatě já se mu hnedka jakoby připomenu, protože častokrát o ty nemovitosti je takovej zájem, že ani se nestihnou obvolat všichni, všichni zájemci, kteří poslali jenom poptávku, protože i jako z těch, kteří volají, tak je třeba hnedka 10 prohlídek, takže prostě, určitě prostě volat, ale i tu poptávku bych posílala.

Teď mě ještě napadá možná důležitá věc. Měla bych se připravit nějak i na tu první prohlídku, kde bude řada dalších zájemců.

Tak. Určitě první, co by ten člověk měl mít v sobě aspoň jakoby vyřešený, jakým způsobem a jak bude financovat. A určitě by se neměl urážet, pokud v podstatě ten makléř se ho bude ptát, už třeba i jako do telefonu, jo, mně se občas někdy stává, že ti lidé se tváří tak jako, ježišmarjá, co je mi do toho, že jako, to je přece moje věc, jak já to budu financovat, jo, ale není to tak, protože ve chvíli, kdy těch zájemců je větší množství, tak ten majitel si za prvé vybírá, jasné, podle ceny, ale také podle toho, jaké je tam financování. A ve chvíli, kdy prostě přijde někdo, kdo má vyřešené financování, kdo už třeba v podstatě si zjišťoval, na jakou hypotéku dosáhne a přijde někdo, kdo v podstatě vlastně vůbec ani neví, jestli hypotéku dostane, no, tak samozřejmě ten, kterej to financování už má nějakým způsobem trošku jako řešený, tak určitě bude jakoby zajímavější kupující pro toho prodávající. Nicméně musím říct, že teda my jako nikdy za ty majitele nerozhodujeme. Vždycky většinou rozhodují majitelé.

Napadá vás ještě nějaká rada na závěr, ať pro prodávající nebo pro kupující?

Rada na závěr je asi, aby v podstatě se nebáli a aby to nevzdávali dopředu, hlavně u těch kupujících, protože hodně často se prostě setkávám i ze strany mých známých, kteří shání nemovitost a už prošli třeba 10 inzerátů, nebo 10 nějakých nemovitostí a ani třeba jako neodpovídali úplně jejím představám, ale i tak ani jako neměli možnost to koupit, protože prostě tam bylo vždycky jako větší množství zájemců, ale prostě jednou ta nemovitost, která pro toho člověka má být, tak přijde a prostě to, že zrovna v těch 10 případech ještě to nevyšlo, tak asi znamená, že to prostě nebyla nemovitost ta správná pro ně.

Děkuji vám moc, Moniko. Děkuju vám moc za cenný rady, za zkušenosti.

Není zač.

A doufám, že jsme vám přinesli nějaké nové informace, že vidíte, že to není složitý, určitě doporučujeme se obrátit na realitní makléře. Je zbytečný, abyste celým tímto procesem procházeli sami a zbytečně si přidělávali spousta starostí, investovali do toho čas, který můžete věnovat nějakým lepším pro vás věcem. Sledujte nás na YouTube, na Facebooku, můžete poslouchat i v podcastových aplikacích a samozřejmě se těšíme v dalších dílech, kdy pro vás připravíme zase něco zajímavýho. Krásný den.

Krásný den. Na shledanou.

Na shledanou.